Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El Ponent ha bufat amb ratxes de fins a 80 quilòmetres per hora
Fins demà continua el temporal de vent i mala mar. Els bombers sobretot han actuat per retirar objectes i arbres caiguts o que podien provocar incidents.
El vent de ponent ha bufat amb ratxes de fins a 80 quilòmetres hora avui a Mallorca. El fort vendaval ha fet caure arbres al camí de Sa Coma Freda. Els bombers els han hagut de retirar, serrar i amuntegar a un costat de la via perquè poguessin circular els vehicles.
A Palma molts incidents amb arbres i objectes que s’han hagut de retirar. Amb una grua han tallat les branques d’un arbre de tocava el cablejat elèctric. En el Poliesportiu Germans Escales han hagut de suspendre la festa de l’aigua per la caiguda d’una petita part del sostre.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat