El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
De gener fins a maig han repartit més de 183 tones d'aliments a familíes sense recursos
130
L’Associació Mallorca Sense Fam, que s’encarrega de donar aliments a les famílies més necessitades, celebra la instauració d’una renda mínima vital. Reconeix que en els darrers mesos la demanda d’aliments ha augmentat notablement. Respecte a l’any passat han augmentat un 90 per cent els seus usuaris.
El seu portaveu, Joan Martorell, assegura que en aquests moments atenen a més de 5.000 persones i a 2.000 famílies. Enguany s’han repartit més de 183 tones de menjar, la meitat que varen entregar l’any passat. En el mes d’abril arribaren a les 43 tones, i al maig fins a les 53.
Martorell apunta que el perfil també ha canviat: ara són famílies de classe mitjana les que van a cercar aliments. Molts dels seus components es troben immersos en Expedients de Regulació d’Ocupació Temporals i no arriben a final de mes.
Escolta aquí l’entrevista a Joan Mortell, portaveu de Mallorca Sense Fam (minut 10)
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles