Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
L'entitat atén unes 800 famílies al mes i són 200 a la setmana
Mallorca Sense Fam té 150 famílies en llista d’espera, una xifra a la qual no havien arribat mai. “Només la setmana passada ens varen entrar 30 famílies a la llista d’espera”, explica Jero Balaguer, voluntària de l’entitat. L’entitat, amb 14 anys de recorregut, atén unes 800 famílies al mes, unes 200 a la setmana. A més, presten ajuda a domicili i actualment atenen unes 75 o 80 famílies.
L’entitat enguany ha rebut manco aliments provinents d’Europa i també del Ministeri, que han hagut de comprar. Uns 220.000 euros és la quantitat que destinaran aquest 2023 per adquirir el que necessiten, com oli, llet, productes de neteja personal i de la llar, així com alimentació infantil. També tenen donacions de grans superfícies i d’empreses locals, especialment de producte fresc.
Aquest dijous han rebut la visita del president del Consell de Mallorca i també d’alumnes de l’escola sueca de Mallorca, que enguany farà el concert de Santa Llúcia a benefici d’aquesta entitat.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre