Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Aquest dissabte ha partit cap a Nova York el primer vol d'aquesta ruta, que estarà en funcionament fins a finals de setembre
Mallorca torna a estar connectada amb els Estats Units amb un vol directe. Aquest dissabte ha partit cap a Nova York el primer vol d’aquesta ruta de la companyia United Airlines, que estarà en funcionament fins a finals de setembre.
Així estava el mostrador de facturació d’United Airlines. Hi havia tres tipus de coes, de viatgers. Els d’aquí, que viatgen cap als Estats Units. Molts, a veure família. Les bicicletes donen pistes de què han fet aquí els turistes americans. I molts, no queden a Nova York, sinó que fan escala.
Per cert, també trobam la mescla de les dues coses: americana, que viu a Sóller. I, seguint amb el tema del dia, deixa clar per què parteix.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora