Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
El monument ubicat a la MA-6040 s'inaugurarà el proper mes de gener
El Consell de Mallorca ultima un espai d’homenatge i record per a totes les persones que, durant el franquisme, estaren a camps de concentració, i foren obligades a construir carreteres arreu de l’illa. Una de les carreteres en què varen treballar és la que uneix Campos amb la Colònia de Sant Jordi. En el quilòmetre 8,3 de la MA 6040 s’està ultimant el monument que recordarà aquestes víctimes del franquisme que hagueren de fer treballs forçosos. Com el mallorquí Gabriel Riera.
L’espai de Memòria i Reconeixement Democràtics de les Illes Balears estarà presidit per aquesta escultura d’Andreu Pasqual Frau, titulada “1936”. L’espai, que s’inaugurarà al gener, es completa amb dos panells informatius, un garrover i la simulació de la construcció d’una carretera en trinxera.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Al tram que connecta l'autopista amb el Molinar
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa