Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Un dels col·lectius afectats per l'augment del trànsit són els transportistes que veuen com la seva productivitat disminueix
La intensitat de cotxes a les carreteres de Mallorca augmenta cada any. L’any passat, la xarxa general de carreteres va tenir una intensitat mitjana diària de 13.262 vehicles, un 3,5% més que el 2018. Els qui més pateixen aquest flux de trànsit són els que treballen a la carretera.
Aquest és el dia a dia de moltes persones. La xarxa general de carreteres de Mallorca va tenir, l’any passat, una intensitat mitjana diària de 13.262 vehicles, un 3,5% més que el 2018. Aquest increment del flux de trànsit es manté constant cada any. I els qui treballen a la carretera se’n veuen afectats.
En general, totes les vies de l’illa han mostrat un augment anual de flux de vehicles. Per exemple, l’autopista que uneix Palma amb el port d’Andratx va suportar, l’any passat, una mitjana de 61.472 vehicles diàris. Un altre dels col·lectius afectats per mor de la intensitat de vehicles a les carreteres són els transportistes que veuen com la seva productivitat disminueix.
Pel que fa als accidents de trànsit, des de 2005, es manté un descens destacat. També en la xifra de morts a les carreteres del Consell. A més, l’any passat i també el 2018 han estat els anys amb menys morts a la carretera de tota la sèrie històrica. En comparació amb la sinistralitat entre comunitats autònomes, les carreteres de Mallorca tenen un índex de mortalitat global baix.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren