Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
El problema recau ara en les ambaixades i com organitzaran el repatriament dels espanyols a l'estranger
92
Amb el tancament de fronteres i el precinte que apliquen molts països estrangers als seus aeroports, comencen a donar-se els primers casos d’espanyols que no poden tornar a casa. Hem contactat amb un grup de mallorquins que no pot sortir de Filipines.
Els mallorquins que es troben retinguts allà diuen que la situació es complica i que cada vegada són més els afectats per les cancel·lacions.
61 persones, tot personal sanitari d’un grup de voluntariat, entre elles alguns mallorquins també es troben a Ecuador confinats per l’estat d’alerta del país, sense saber com i quan podran tornar a casa.
La presidenta del Govern, Francina Armengol, ha anunciat avui dimarts que tot i les restriccions aèries es permetrà l’entrada de vols amb passatgers que tornen a casa. El problema recau ara en les ambaixades i com organitzaran el repatriament dels espanyols a l’estranger.
⏯️#EnDirecte Diversos illencs es troben a Filipines on no poden sortir per venir a ca seva. Hem contactat amb ells perquè ens contin com es troben: pic.twitter.com/HF02TqeeWw
— IB3 Notícies (@IB3noticies) March 17, 2020
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
A Vila, es confirma que es coronarà el pi avui vespre, independentment de la pluja