El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
La slammer ofereix alguns dels seus poemes escènics més emblemàtics, entre altres del seu repertori
Mama Fiera, actual campiona d’Espanya de poetry slam, presenta aquesta nit al Casino 17 de Gener de Ciutadella, el seu espectacle “In-versa”, on la slammer ofereix alguns dels seus poemes escènics més emblemàtics, entre altres del seu repertori. La cita és a les nou del vespre.
El drama i la comèdia, el que és quotidià i el que és universal, es toquen inevitablement a “In-versa”, el nou espectacle de Mama Fiera, una de les slamners més importants d’Europa.”In-versa” és un espectacle de paraula i moviment i, alhora, un refugi construït amb poemes i divagacions diverses des de la intimitat d’un racó fora del temps.
El poetry slam és un format de poesia performativa on els participants, anomenats slammers, reciten o declamen els seus textos davant un públic que actua com a jurat. Ho fan sense accessoris i en tres minuts com a màxim.
Després de quedar subcampiona d’Europa, Sandra Lucena, que és el vertader nom de l’artista, representarà Espanya en el Mundial de Poetry Slam que se celebrarà al novembre a Togo.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran