Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
La slammer ofereix alguns dels seus poemes escènics més emblemàtics, entre altres del seu repertori
Mama Fiera, actual campiona d’Espanya de poetry slam, presenta aquesta nit al Casino 17 de Gener de Ciutadella, el seu espectacle “In-versa”, on la slammer ofereix alguns dels seus poemes escènics més emblemàtics, entre altres del seu repertori. La cita és a les nou del vespre.
El drama i la comèdia, el que és quotidià i el que és universal, es toquen inevitablement a “In-versa”, el nou espectacle de Mama Fiera, una de les slamners més importants d’Europa.”In-versa” és un espectacle de paraula i moviment i, alhora, un refugi construït amb poemes i divagacions diverses des de la intimitat d’un racó fora del temps.
El poetry slam és un format de poesia performativa on els participants, anomenats slammers, reciten o declamen els seus textos davant un públic que actua com a jurat. Ho fan sense accessoris i en tres minuts com a màxim.
Després de quedar subcampiona d’Europa, Sandra Lucena, que és el vertader nom de l’artista, representarà Espanya en el Mundial de Poetry Slam que se celebrarà al novembre a Togo.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural