Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

La joiera mallorquina acaba de llançar la seva pròpia marca: divertida, atrevida i amb molta classe
‘Mamifuego’ és l’alter-ego de Marta Llorenç. Una joiera coneguda pels carrers de Palma per la seva actitud divertida. Gràcies a amics i artistes com Anisa, Tià Urrea i Aina Losange, ha creat la seva pròpia marca.
Joieria atrevida, amb molta classe i molt de ‘brilli-brilli’. Així defineix les seves creacions. Joies divertides, fetes amb materials assequibles i on el valor el dona l’artista i la gent que les llueix.
I és que la seva filosofia de vida, és la seva font d’inspiració. La música urbana, la moda, l’estil de la gent jove. Així, entorn d’un concepte, i un color, crea col·leccions com ‘MISTICONA’, que encara no ha posat a la venda.
Amb colors i brillantor, ‘Mamifuego’ s’allunya de l’alta joieria i en democratitza l’estil. Convertint les seves peces, en el reflex de tota una generació.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys