Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
La Federació Balear de Caça col·labora, un any més, en la campanya d'erradicació de bosses
L’Ajuntament de Manacor destina, enguany, quatre mil cartutxos a la campanya anual contra la processionària del pi. Amb la col·laboració de la Federació Balear de Caça, intervé a tots els nuclis costaners on la presència d’aquesta eruga tan molesta s’ha multiplicat els darrers anys.
La millor manera per evitar que les erugues de la processionària provoquin molèsties és evitar que surtin d’aquestes bosses. La col·laboració dels caçadors és cabdal per poder controlar lleugerament aquesta plaga forestal. Aquest mètode en complementa un altre de preventiu que es fa durant la tardor.
L’Ajuntament ha programat dues jornades d’actuacions. Aquest dissabte, ha estat el torn de Porto Cristo i Cales de Mallorca.
D’aquesta manera, s’evita que proliferi aquesta eruga que, a banda de danyar els arbres, pot provocar urticàries molt molestes a persones i animals.
Tot i els esforços, de cada vegada n’hi ha més. Segons les darreres dades del Govern, a Mallorca hi ha més de 77.000 hectàrees afectades per la processionària, tot i que amb afectacions diverses. Vuit anys enrere, aquesta superfície no arribava a les 50.000 hectàrees.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora