Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Un dels plats forts serà la fira de l'estoc al carrer, que es durà a terme els dies 29 i 30 d'aquest mes
Amb el lema Manacor Encantat, el centre de la capital del Llevant s’ha transformat en un espai fantàstic ambientat en el món de les fades i els gnoms. L’objectiu, fer agradable el passeig i incentivar les compres en un comerç local molt tocat pels efectes de la pandèmia.
A la plaça de sa Bassa s’hi ha instal.lat “l’home arbre”, que és una de les 6 figures de grans dimensions que s’instal·len aquests dies i que ja desperten la curiositat dels petits i dels no tant petits.
Per fer més agradable la passejada, s’han engalanat els carrers amb bolets i cintes de colors com les que llueixen els cossiers de la ciutat. El comerciants, s’afegeixen a la festa amb un concurs d’aparadors.La campanya està adreçada als manacorins i també als visitants forans. Un dels plats forts serà Manacor treu l’estoc al carrer, que es durà a terme els dies 29 i 30 d’aquest mes
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis