La cantant Anna Ferrer, pregonera de Maó el 2026: “S’han de conservar els llocs de trobada”
El Pregó de les festes de la Mare de Déu de Gràcia serà aquest diumenge a les nou del vespre
S'hi destinaran 6,5 milions d'euros anuals durant els pròxims dos anys
A principis del mes d’octubre, Manacor estrenarà una nova concessió del servei de recollida de fems i neteja viària. El consistori hi destinarà quasi 14 milions d’euros durant dos anys, fet que suposa un increment del 38 per cent respecte al pressupost actual.
El més destacat de la nova concessió, que continuarà gestionant LUMSA, és que s’acull al nou conveni col·lectiu autonòmic del sector, que incorpora un important increment de sou per a les 105 treballadores que presten el servei.
A part de l’obertura de la deixalleria els diumenges, també s’incrementarà la recollida porta a porta en prop de 1.500 habitatges, que arribarà a més de 5.000, i això suposa el 30 per cent del municipi.
La nova concessió, que incorpora també un nou servei de recollida de voluminosos i roba que gestionarà DEIXALLES, durarà dos anys. Durant aquest temps, l’Ajuntament decidirà si municipalitza el servei o si continua sent una concessió.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El Pregó de les festes de la Mare de Déu de Gràcia serà aquest diumenge a les nou del vespre
El canvi també suposarà la tornada de les 130 places d'estacionament, que seran gratuïtes
El Govern ha obert diligències perquè no és segura