Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Ara ja són 39 els municipis que formen part del servei d'ajudes a persones depenents
A les jornades de l’Imas hi han participat tècnics, professionals d’atenció especialitzada, usuaris i personal municipal dels diferents ajuntaments que ja tenen implantat el servei, que va posar en marxa el Consell de Mallorca fa 5 anys i on ja hi ha integrats 39 municipis. Manacor i Llucmajor, els dos darrers a adherir-s’hi. El servei permet als usuaris dependents rebre atenció a casa personalitzada i retardar-ne l’ingrès en una residència.
El programa ofereix des de serveis de fisioteràpia o mèdic fins a acompanyaments. I la novetat és que a partir d’ara també oferirà programes i activitats per a familiars cuidadors.
En aquests moments, 433 usuaris reben assistència a casa. Hi fan feina 100 professionals i la previsió, després de l’augment de pressupost de 6 milions d’euros per a l’any que ve, és de duplicar tant el nombre de treballadors com d’usuaris.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca