Els blaugranes fan valer la seva millor classificació a la lliga davant el Platges després de 120 minuts empatats, mentre que els de Jaume Mut han golejat 4 a 1 el Llosetense
El Manacor i el Poblense disputaran la final balear del play-off d’ascens a Segona Federació. El Poblense ha fet valer la seva millor classificació a la Lliga contra el Platges en un partit que ha finalitzat amb empat a 1 després de la pròrroga. Les dianes han arribat al temps extra, primer de la mà dels poblers. Alorda centra des de l’esquerra i Penyafort remata de manera tan poc ortodoxa com efectiva. Un penal sobre Lozano ha donat opcions als de Carlos Martínez. Hugo Martín ha marcat, però el gol ha estat insuficient. Alegria poblera per continuar avançant cap a Segona Federació.
A la primera semifinal, també jugat a Son Bibiloni, el Manacor ha superat 4 a 1 el Llosetense. Nico Rubio, al minut 10, ha avançat de cap els manacorins. El davanter també ha fet el segon al minut 24, amb una rematada des de la frontal de l’àrea. Mario, de falta directa, ha retallat distàncies abans del descans per a l’equip de Nico López. Al minut 77, Xavi Bauçà ha fet el tercer del Manacor. I poc després, Nico Rubio ha completat la golejada fent el seu particular hat-trick i ha arrodonit la classificació per a la final autonòmica. El guanyador d’aquest duel, que es disputarà diumenge dia 12 de maig a les 12 del migdia a Son Bibiloni, afrontarà una eliminatòria final contra un rival d’altra comunitat. Si en surt triomfador, serà equip de 2a Federació.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge