Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Aquest dissabte i diumenge cent comerços del municipi faran descomptes importants
Les quatre setmanes llargues de tancament perimetral que ha patit Manacor han perjudicat, i molt, el comerç de la ciutat, que – en alguns casos- ha perdut fins al 70 per cent de les vendes. I per redreçar la situació, aquest cap de setmana posen en marxa una campanya que vol atreure els clients procedents dels pobles del seu entorn més immediat.
Més d’un centenar de comerços de Manacor, amb la col·laboració de l’Ajuntament, s’han ajuntat per recuperar la clientela perduda durant el confinament perimetral. Per això, i aprofitant l’arrencada de la campanya de Nadal, aquest dissabte i diumenge obriran els seus negocis amb descomptes importants.
La campanya que posa en marxa el comerç de Manacor té la voluntat d’anar incorporant més comerços de la ciutat i d’allargar-se durant tots els caps de setmana del mes de desembre.
Primer dia de normalitat a Manacor
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
Una explosió causa dos ferits as Coll d’en Rabassa i un altre, alguns danys materials a Platja de Palma
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol