Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Volen prevenir accidents, sobretot després de l'accident que va succeir ahir a Centelles
Alguns municipis de Mallorca han prohibit llançar artefactes pirotècnics o focs artificials durant la festa d’avui vespre. Volen millorar la convivència i intentar prevenir accidents, i més després del que va passar ahir a la localitat barcelonina de Centelles, on va explotar la pólvora enmagatzemada al campanar durant la festa del Pi. Nou persones varen resultar ferides, quatre d’elles molt greus.
A Manacor avui vespre no es podran llançar petards, ni tampoc la nit de reis o per les festes de Sant Antoni. La policia local requisarà els artefactes que puguin suposar un risc per a les persones o béns.
Les campanades s’avancen per als més petits en alguns pobles de les Illes
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix