L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Quedaran excosos de la normativa els patinets i bicicletes infantils
Ni patinets i ni bicicletes podran circular en breu per aquesta plaça de Sa Bassa, ni per cap altra zona que sigui exclusiva per a vianants quan s’aprovi definitivament el nou reglament per a aquests vehicles. Això vol dir que bicicletes i patinets elèctrics només podran circular per carrils habilitats, i per carrers i vies respectant les normes de trànsit vigents. En queden exclosos els patinets infantils, que sí que podran anar per les places i parcs.
L’equip de Govern ha aprovat avui al ple ordinari iniciar la tramitació de la nova ordenança. Els equips de l’oposició s’han abstingut en la votació per poder fer al·legacions i d’aquí a poc més d’un més podria aprovar-se de manera definitiva.
El regidor de mobilitat de Manacor, Sebastià Llodrà, ha dit “que l’objectiu de l’ordenança és donar prioritat als vianats, i a la llarga crar més espais per a ells. Els usuaris de bicis i patinets elèctrics s’hauran d’adaptar a les normatives de la DGT, i se sencionarà qui no respecti l’ordenança”.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues