Tanquen al bany un tram de Platja de Palma per un tall amb el fibló d’un “animal marí”
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló

Per vuitanta euros anuals, cada padrí podrà collir-ne els fruits i visitar la perera o prunera sempre que vulguin
Una empresa d’arbres fruiters de Manacor ha posat en marxa una iniciativa que permet a aquells que ho vulguin, que puguin apadrinar un arbre, posar-li un nom i recollir-ne els fruits. El projecte vol incentivar el coneixement i la cura de diferents varietats de fruites locals.
Inscriure’s al projecte té un cost de 80 euros anuals, la meitat d’aquesta quantitat va destinada al manteniment de l’arbre, i l’altra, a l’import de la fruita que rebran.
Els padrins podran visitar els seus arbres en voler, i rebran informació de totes les tasques que s’hi fan. El plat fort, que més agrada, és collir-ne el fruit.
En pocs dies, la iniciativa ja ha tengut desenes d’inscrits.
“Adopta un arbre” agafa el relleu d’un altre programa, “Recol·lecta tu mateix”, que va ser tot un èxit l’estiu passat.
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
Aquest dissabte, es vigilarà la zona per descartar rebrots de foc