El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Segons fonts oficials del Ministeri d'Igualtat, amb data de 30 de desembre hi ha hagut 49 feminicidis en tot l'Estat espanyol en l'any que acaba
La plaça de sa Bassa de Manacor va acollir aquest divendres vespre un acte de protesta contra la violència masclista, que només en aquest mes de desembre ha deixat 11 noves víctimes arreu de l’Estat. Ja en són 49 en l’any que acaba aquest dissabte, segons el Ministeri d’Igualtat. El clam era unànime: “Això ha d’acabar”.
Silenci. Cares de consternació, ràbia i indignació. Dones i homes, tots plegats. Aquesta era la imatge a l’epicentre de Manacor, la plaça de sa Bassa. L’allau de noves víctimes d’assassinats masclistes ha tornat a sacsejar la societat.
Es varen llegir els noms de les víctimes d’aquests assassinats. I, al marge d’actes simbòlics com els d’aquest divendres, els assistents demanaven anar més enllà per acabar amb aquesta xacra.
Segons fonts oficials del Ministeri d’Igualtat, a data de 30 de desembre hi ha hagut 49 feminicidis en tot l’Estat espanyol en l’any que acaba aquest dissabte. A Balears, segons aquesta font, no n’hi ha hagut cap.
Dades provisionals del Ministeri d’Igualtat
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits