L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Segons fonts oficials del Ministeri d'Igualtat, amb data de 30 de desembre hi ha hagut 49 feminicidis en tot l'Estat espanyol en l'any que acaba
La plaça de sa Bassa de Manacor va acollir aquest divendres vespre un acte de protesta contra la violència masclista, que només en aquest mes de desembre ha deixat 11 noves víctimes arreu de l’Estat. Ja en són 49 en l’any que acaba aquest dissabte, segons el Ministeri d’Igualtat. El clam era unànime: “Això ha d’acabar”.
Silenci. Cares de consternació, ràbia i indignació. Dones i homes, tots plegats. Aquesta era la imatge a l’epicentre de Manacor, la plaça de sa Bassa. L’allau de noves víctimes d’assassinats masclistes ha tornat a sacsejar la societat.
Es varen llegir els noms de les víctimes d’aquests assassinats. I, al marge d’actes simbòlics com els d’aquest divendres, els assistents demanaven anar més enllà per acabar amb aquesta xacra.
Segons fonts oficials del Ministeri d’Igualtat, a data de 30 de desembre hi ha hagut 49 feminicidis en tot l’Estat espanyol en l’any que acaba aquest dissabte. A Balears, segons aquesta font, no n’hi ha hagut cap.
Dades provisionals del Ministeri d’Igualtat
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari