Segueix en estat greu a causa d’una baralla el resident de Formentera
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
L'Àrea de Salut d'Eivissa i Formentera té en aquests moments 32 professionals positius i 110 en quarantena
L’Hospital Can Misses va suspendre ahir quatre operacions a causa de la baixa de quatre anestesistes, un que ha donat positiu per COVID i altres tres estan en quarantena. Un fet que obliga ara a reprogramar les intervencions quirúrgiques previstes, ja que un dels cinc quiròfans ha hagut de tancar.
En total a l’àrea de Salut d’Eivissa i Formentera hi ha en aquests moments 32 professionals positius i 110 en quarantena. La pressió assistencial no para de pujar, ja que Eivissa avui ha sobrepassat el llindar dels 1000 positius actius, un fet que s’està notant sobre el personal de les àrees sanitàries on tenen més contacte amb pacients COVID, com Urgències, Medicina Interna, Medicina Intensiva, el servei del 061 i Anestèsia que en aquest moment només té 8 professionals fent feina d’una plantilla de 15.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
Serà aquest pròxim dissabte en un festival per celebrar el vintè aniversari de l'Associació de Músics de Sóller
Els advocats de Francisca Ordóñez neguen que es cobri cap lloguer als ocupants i demanen que el desnonament sigui immediat davant els incidents violents registrats a la finca