Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
La pols sahariana es situa per davall dels 1.000 metres
Des d’aquest divendres, les Balears viuen immerses sota una dorsal d’aire càlid i una capa de pols en suspensió que deixa el cel així. Un cel enterbolit en el conjunt de la Mediterrània occidental.
La irrupció de pols sahariana es va fer més densa aquest divendres capvespre, que se situà per davall dels 1.000 metres d’altura, disminuí la visibilitat i empitjorà la qualitat de l’aire. Aquesta situació sembla que s’allargarà fins aquest diumenge migdia, quan es començarà a retirar empesa pel vent del sud-oest.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora