Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Tant l'IES com l'Escola Nova sumen un barracó més als respectius patis
L’escola Nova de Porreres inaugura el curs amb un barracó més al pati, a més de dues aules de l’espai jove que cedeix l’Ajuntament. L’inici de les obres d’ampliació estava previst per aquest estiu i el projecte encara no està licitat.
L’IES ha afegit una aula modular a les dues que ja hi havia al pati; però no l’han poguda estrenar perquè no està acabada de muntar. L’ampliació del centre no serà efectiva fins d’aquí dos o tres anys i mentre, cada curs augmenten les matrícules.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat