Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'associació de bars, restauració i oci nocturn calcula que durant l'estiu hi ha més de 300 establiments oberts i ara només una quinzena
L’associació de bars, restauració i oci nocturn de Formentera calcula que durant la temporada hi ha a l’illa més de 300 establiments del seu sector, una xifra que aquests dies de gener baixa dràsticament, quan només ofereixen servei pocs més d’una quinzena.
Al nucli urbà des Pujols és on més es nota la davallada, a l’estiu hi ha més de 100 establiments entre cafeteries i restaurants, actualment només n’hi ha tres oberts. Molts formenterers hi estan acostumats. Per altres precisament aquesta manca d’oci és positiva perquè aprecien la calma de l’illa a l’hivern.
Sant Francesc és el nucli on més oferta hi ha amb una vuitena de restaurants i bars oberts amb una vuitena d’establiments, també cal destacar l’oferta de les casetes de Nadal i els quiosquets de platja durant els caps de setmana que fa bon temps.
Al mes de març a poc a poc l’illa tornarà a omplir-se de negocis que van obrint les portes per donar la benvinguda a la temporada.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat