El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
La sequera i la vacunació per la llengua blava ha retardat el naixement dels menets
Hi ha manca de xot mallorquí a les carnisseries de l’illa, i el poc que hi ha va més car. Els motius: la sequera de l’estiu i l’estrès que han patit les ovelles per vacunar-les per la llengua blava, que ha fet retardar el naixement de nous menets.
Els corrals on es du a terme la darrera fase de cria dels xots a la Cooperativa de Pollença són buits quan, en aquesta època de l’any, haurien de ser plens amb els xots nascuts a principis de setembre. Enguany, però, el naixement s’ha retardat més d’un mes i els menets petits encara són al camp amb les seves mares.
El desproveïment el pateixen els carnisseries. En una carnisseria del mercat cobert d’Inca, aquest dimecres mati no en tenien i esperaven que els arribàs. El que asseguren que s’ha disparat és el preu. El preu de les costelles, per exemple, ha passat de 21 euros el quilo a 28.
Els productors asseguren que aquest desproveïment és temporal i afecta bàsicament els xots que se sacrifiquen quan tenen tres mesos. Amb el retard que s’ha produït enguany, aquests xots arribaran al mercat a principis del mes de desembre i, per tant, per les Festes de Nadal no en faltaran.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle