Ha mort Xisco Quesada, el jove mallorquí que va commoure les xarxes mostrant el seu dia a dia amb el càncer
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Una desena d'alumnes sense feina ni estudis han participat en el curs organitzat per la Cambra de Comerç de Mallorca i amb la col·laboració de la Federació de la Fusta i l'Ajuntament d'Inca
Manca relleu generacional al sector de la fusta a les Balears. Per això ha estat molt profitós el curs organitzat per la Cambra de Comerç de Mallorca i amb la col·laboració de la Federació de la Fusta i l’Ajuntament d’Inca. Una desena d’alumnes sense feina ni estudis hi han participat i asseguren que els ha motivat.
Darreres hores de la classe pràctica, acaba aquest curs emmarcat en el programa PICE, que és gratuït per a joves d’entre 16 i 29 anys. El mestre, fuster de professió, està molt satisfet amb els alumnes i els ensenyaments.
A les Balears hi ha devers 700 empreses dedicades al sector de la fusta i la manca de professional n’ha causat el tancament d’algunes. Per això, aquests cursos són una oportunitat perquè l’ofici perduri. La majoria dels que hi han participat, tot i que mai no havien fet res amb fusta, els ha agradat l’ofici i volen continuar formant-se. O dedicar-se a qualque feina que requereixi les mans per treballar.
Els alumnes poden continuar la formació en altres cursos i començar ja a treballar en alguna de les empreses del sector.
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals