La població a les Illes Balears, municipi a municipi
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
Continuen els problemes d'espai al Ceip Joan Veny i Clar de Campos
La reducció d’1’5 a 1’2 metres entre alumnes ha permès refer grups i retirar 23 aules prefabricades dels centres públics educatius de les Balears. Aquest curs n’hi haurà 99, un nombre similar a 2019, en prepandèmia, quan n’hi havia 95.
Però a centres com el Joan Veny i Clar de Campos ni en demanaren el curs passat per poder aclarir l’alumnat ni els en retiren enguany.
El ceip pateix manca d’espai des de fa temps i el director, Tomeu Font explica que ja tenien 9 aules prefabricades quan s’implantaren les primeres mesures Covid i que si en posaven més, “ens quedàvem fora pati”. Per això, passaren amb dues aules cedides al camp de futbol pròxim.
El pròxim curs no faran servir les aules de fora del centre però tampoc no tenen espai per gimnàs, aula d’anglés o aula de música.
Ja fa anys que Educació vol fer un centre nou a Campos. Ara, asseguren, el projecte sortirà a licitació en els pròxims mesos.
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
En l'operatiu hi participen un centenar d'agents de la Policia Nacional, la Guàrdia Civil i l'Agència Tributària
Intentava avisar un camioner per evitar xocar contra el seu vehicle, però ha acabat rebent l'impacte