La volen allunyar 500 metres de l'actual aturada per reduir el temps dels trajectes
El Consorci de transport vol ubicar la parada del bus de Mancor de la Vall just a l’entrada del poble. Aquest punt es troba a mig quilòmetre de l’aturada habitual, i l’Ajuntament de Mancor pensa que provocarà inconvenients als usuaris. Segons els tècnics, el canvi d’ubicació ve motivat per la reestructuració de la línia que connecta amb Inca. A partir d’ara, circularà en direcció Selva, i necessiten guanyar temps per coordinar els trajectes amb els horaris del tren.
L’Ajuntament no està d’acord amb la modificació i així ho han manifestat en diverses ocasions al Consorci de Transport. Demanen, a més, una “aturada amb un mínim d’aixoplug de pluja i sol, com a la resta de pobles veïns”.
La setmana que ve hi ha prevista una reunió entre el Consorci i l’Ajuntament, en la qual, es podria decidir de manera definitiva la ubicació de l’aturada.
L'especialista havia quedat accidentat a 30 m de fondària