Els conductors professionals podran accedir a la jubilació anticipada
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits

El poble de la Serra ha estrenat un acte solemne de nomenaments dels infants que simularan amb el ball la batalla entre cristians i sarraïns
Mancor de la Vall ja ha elegit una nova fornada de cavallets. Aquest diumenge ha tingut lloc l’acte de nomenament dels catorze infants que commemoraran, durant els propers anys, la lluita entre cristians i sarraïns. Ha estat un esdeveniment nou en què s’ha assignat un bàndol a cadascun dels infants i, de manera solemne, se’ls ha donat la categoria de cavallet amb la imposició de l’espasa Montaura.
Els infants s’estrenaran en el nou rol el cap de setmana que ve, amb motiu de la Fira Biniarrels de la localitat. Abans de l’estrena, ja han fet un assaig general a la plaça de l’Ajuntament, on ballaran d’aquí a uns dies. Els cavallets de Mancor foren creats el 2008 per a l’associació Arrels del poble, per recordar la conquesta cristiana de Mancor quan eren quatre alqueries musulmanes.
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
El conductor del tractor ha resultat il·lès
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament