Va ser el salvador de l’Atlètic Balears la temporada passada. Enguany Manix Mandiola creu que el nivell del grup tres de la Segona B és més alt que el del curs passat. Tot i estar content amb la plantilla, el basc demana més fitxatges a la secretaria tècnica.
L’Atlètic Balears comença la lliga contra el Castelló a Castàlia. L’entrenador no s’arronsa davant la visita a un dels equips històrics de la lliga espanyola. A l’hora de pensar més enllà del partit contra el Castelló, Manix té clar el que no vol lluitar per la salvació.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres