Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Convocats per Societat Civil Catalana, han caminat pel passeig de Gràcia amb el lema "Per la concòrdia, per Catalunya, basta!
Unes 80.000 persones, segons la Guàrdia Urbana, s’han manifestat aquest diumenge a migdia a Barcelona en contra del procés independentista.
Convocats per Societat Civil Catalana, han caminat pel passeig de Gràcia amb el lema “Per la concòrdia, per Catalunya, basta!”
A la concentració, hi han assistit els ministres en funcions d’Exteriors i de Foment, Josep Borrell i José Luis Ábalos, i diversos càrrecs del PSOE, el PP i Ciutadans. També, tot i que no hi estaven convidats, representants de Vox.
Abans de començar l’acte, el president de Societat Civil Catalana ha demanat posar fre a l’independentisme.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors