Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
Reuneix fins a 27 quadres d'obra recent al museu de Can Prunera de Sóller
Feia gairebé 20 anys que Fernando Esteban, conegut com Manotes no exposava a la seva Mallorca natal. Ha romput el silenci artístic al museu de Can Prunera a Sóller, amb una vintena d’obres que encara beuen dels seus viatges al Japó i de la seva amistat amb Joan Miró. Fins a l’agost, se’n podrà visitar l’exposició “Un llarg i solitari viatge. Art, vida i silenci d’en Manotes”.
La nova exposició de Manotes és una crida a la contemplació. A aturar-se. A endinsar-se en els seus quadres i deixar que flueixin les sensacions i la imaginació.
L’exposicio reuneix fins a 27 obres recents de l’artista palmesà. Manotes encara continua pintant amb les mans, però per a aquesta exposició ha emprat sobretot pinzells i espàtules. I ha treballat sobre tauler, per poder gratar i colpejar la tela.
La seva pintura continua bevent de les influències de Joan Miró, de qui era veí, i de l’art del Japó, on ha passat llargues temporades. En l’exposició són ben vius aquells viatges a l’Orient, no només en les seves pinzellades, sinó en el vídeo que li va fer la BBC de quan exposà per primer cop, amb 21 anys, a Hong Kong.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca