Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
El relleu generacional a aquest ofici és pràcticament inexistent
Manquen forners i pastissers. A les Balears només hi ha una escola oficial on s’aprèn l’ofici. És a l’institut Josep Sureda i Blanes de Palma. De la promoció d’enguany, en sortiran 15 nous forners. Les Balears han passat en només 25 anys de tenir 400 forns que elaboraven pa a 300. Se n’han perdut 100 en les darreres dues dècades. El relleu generacional a aquest ofici és pràcticament inexistent.
Des de l’associació de forners i pastissers reclamen més formació i professionalització d’aquest ofici. Asseguren que hi ha manca de professionals.
El Govern, a través de l’institut d’innovació empresarial, té en marxa la campanya pa d’aquí: un segell de qualitat al qual es poden adherir tots aquells forns que elaborin el 70 per cent de la seva producció i dues de les varietats de pa considerades típiques de les Illes Balears. Fins ara, tenen autoritzada la marca 174 forns i 101 despatxos: 275 punts de venda en total.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals