Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
El relleu generacional a aquest ofici és pràcticament inexistent
Manquen forners i pastissers. A les Balears només hi ha una escola oficial on s’aprèn l’ofici. És a l’institut Josep Sureda i Blanes de Palma. De la promoció d’enguany, en sortiran 15 nous forners. Les Balears han passat en només 25 anys de tenir 400 forns que elaboraven pa a 300. Se n’han perdut 100 en les darreres dues dècades. El relleu generacional a aquest ofici és pràcticament inexistent.
Des de l’associació de forners i pastissers reclamen més formació i professionalització d’aquest ofici. Asseguren que hi ha manca de professionals.
El Govern, a través de l’institut d’innovació empresarial, té en marxa la campanya pa d’aquí: un segell de qualitat al qual es poden adherir tots aquells forns que elaborin el 70 per cent de la seva producció i dues de les varietats de pa considerades típiques de les Illes Balears. Fins ara, tenen autoritzada la marca 174 forns i 101 despatxos: 275 punts de venda en total.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703