Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
L'Associació Apels, que uneix el món acadèmic amb la societat, organitza trobades per a tothom. Gent que vol aprendre, encara que no tingui dificultats auditives
El 14 de juny és el dia de les llengües de signes espanyola i catalana. Una oportunitat per donar-les a conèixer. I per tenir en compte que les persones que les empren, que no són mudes, tenen encara dificultats per accedir a la informació diària i de la vida quotidiana.
Per protegir i seguir estudiant la llengua de signes s’ha creat l’Associació Apels, que uneix el món acadèmic amb la societat. I organitzen trobades per a tothom.
I a la Universitat de les Illes Balears la investigació és constant, se centren en les particularitats de la llengua de signes, hi ha un diccionari descriptiu.
A Menorca es regeixen per la llengua de signes catalana i a Mallorca i Eivissa amb l’espanyola. I es poden entendre.
Importantíssim destacar que els qui empren la llengua de signes no són muts, i encara avui en dia tenen dificultats per accedir a tota la informació. En manquen intèrprets, els necessiten per anar al metge, a un ajuntament, per posar una denúncia. I quan els veuen a les pantalles dels televisors desitjarien que la imatge fos més grossa.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer General Riera de Palma
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari