Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ara, però, els ajuntaments podran permetre ampliacions de les terrasses dels bars a la via pública
Les restriccions a tota l’illa d’Eivissa s’allarguen dues setmanes més, amb toc de queda de 10 del vespre a 6 del matí. El Govern ha decidit perllongar-les perquè, tot i que s’han alentit els contagis, les xifres encara són elevades.
Ara, però, els ajuntaments podran permetre ampliacions de les terrasses dels bars a la via pública. D’aquesta manera volen prioritzar l’activitat a l’exterior per prevenir-ne els contagis. Eivissa ha aconseguit baixar la incidència de 300 a 291 casos per cada 100.000 habitants.
Arranz espera que la incidència de contagis “vagi disminuint poc a poc”
Una vuitantena de sancions durant el toc de queda a Eivissa
La Conselleria de Salut ha recordat que s’han d’extremar i respectar les mesures de seguretat “sobretot quan la situació epidemiològica és tan complicada”, ha afirmat la coordinadora del grup de desconfinament del Govern, Marga Frontera, la qual afegeix que, encara que el límit màxim de reunions és de 6 persones, a Mallorca i Eivissa, “recomanam per favor que s’intenti reduir al màxim aquests contactes socials i intentar que les relacions sempre siguin amb el mateix nucli de convivència”.
Frontera ha reconegut que “hi ha una evolució positiva a Manacor i Eivissa, però s’ha de reforçar amb el manteniment de les mesures que fins ara estan demostrant eficàcia. Per això hem decidit prorrogar les mesures de restricció”.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre