Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Li reclamen la devolució de 2,4 milions d'euros i 300.000 euros d'indemnització
Possessió de Son Galceran.
217El judici contra Manuel March, net de Joan March, per l’operació de compravenda de la possessió de Son Galceran, ha quedat aquest dilluns vist per a sentència, després que s’ha celebrat als jutjats de Primera Instància, a Madrid. S’espera que la resolució es doni a conèixer en un termini d’entre quinze i vint dies.
Manuel March, net del fundador de Banca March, s’ha enfrontat aquest dilluns a Madrid, a un judici per la venda d’una antiga possessió a Mallorca, arran d’una demanda d’una empresa, Son Galceran SL. L’empresa acusa March d’haver-se apropiat de 2,4 milions d’euros com a paga i senyal i el contracte de la compravenda frustrada de Son Galceran, una finca a Valldemossa on se situa un palauet que va pertànyer a l’arxiduc Lluís Salvador d’Àustria. L’empresa sol·licita la devolució de 2,4 milions d’euros relacionats amb l’operació, més una indemnització de 300.000 euros.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora