Espanya, finalista del Mundial
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
S'instaura per primera vegada aquesta figura després de dècades de presidencialisme
Imatge de CUBADEBATE
218L’Assemblea Nacional cubana ha triat aquest dissabte a Manuel Marrero Cruz primer ministre del país del Carib, en un procés històric pel qual s’instaura la figura de primer ministre després de dècades de presidencialisme.
Marrero ha estat elegit a proposta del president de la República, Miguel Díaz-Canel, durant el quart període ordinari de sessions corresponent a la IX Legislatura de l’Assemblea Nacional, informa el portal oficialista Cubadebate.
Díaz-Canel ha presentat personalment la candidatura de Marrero i ha recordat que des de fa gairebé 17 anys exercia com a ministre de Turisme.
La candidatura de Marrero Cruz va rebre el suport unànime del Parlament, reunit al saló plenari del Palau de Convencions de l’Havana.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
Els darrers anys ha ajudat a sortir del carrer vint-i-dues persones
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals