Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

L'Ajuntament demana permís al Tribunal que ha donat la raó a l'antiga concessionària per si pot posar en marxa el servei
L’Ajuntament de Maó està preocupat per la demora en la posada en marxa del servei de socorrisme a les platges, que havia de començar l’1 de juny però que, 12 dies després, encara no ha pogut arrencar. El Tribunal Nacional de Recursos Especials ha donat la raó en part a la impugnació presentada per l’anterior concessionària, Marsave, però encara no ha aclarit com afecta açò al servei que l’Ajuntament anava a donar a una altra empresa, Emergències 7.000.
Els serveis jurídics municipals han sol·licitat un aclariment al tribunal i, mentre, desaconsellen donar una passa en fals perquè podria allargar encara més el contenciós amb Marsave.
És el segon any que passa quelcom semblant. El passat ja va començar el servei amb retard perquè, també Marsave, va recórrer l’adjudicació que es volia donar a Creu Roja.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys