Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

L'objectiu és donar un major impuls i reconeixement al formatge menorquí
Maó acollirà aquesta tardor la primera Fira del Formatge amb denominació d’origen Maó-Menorca. El cap de setmana del 21 al 23 d’octubre, les principals places de la ciutat s’ompliran de paradetes de formatges de diferents productors de l’illa, però també de fora, ja que comptarà amb la participació dels membres de la Ruta Europea del Formatge.
A més, el programa es complementarà amb taules rodones i conferències d’experts del sector i d’altres activitats familiars i culturals, com concerts o passa-carrers amb gegants. L’objectiu és donar un major impuls i reconeixement al formatge menorquí.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat