Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

Destinarà 870.000 euros a donar ajudes directes a negocis que han perdut almenys el 15% de la seva facturació
35 sectors econòmics de Maó que encara no havien tingut empara en cap convocatòria rebran ara ajuda pública per compensar la pèrdua d’almenys un 15 per cent de la seva facturació per mor de la Covid. L’ajuntament dedicarà el 100 per cent dels 870 mil euros que disposa per ajudar les fàbriques de bijuteria, els artistes o negocis turístics.
Maó és el primer municipi de Menorca que treu ajudes directes de 1.500 € per a les empreses que han quedat excloses d’anteriors convocatòries de l’administració. I no és necessari que tenguin el seu local físic al municipi… Una oportunitat per als negocis de 35 sectors que fins ara no s’havien tingut en compte.
Les sol·licituds es podran presentar a partir d’aquesta setmana i fins a principis de juliol… però queden excloses les que ja hagin rebut les ajudes del Consell. Amb l’aportació del Govern, el consell i el propi Ajuntament, Maó disposarà de 870.000 euros per compensar les pèrdues ocasionades per la Covid a les empreses del municipi.
El Consell encara té pendents de pagar prop de 400 ajudes, de febrer i març. I aquesta setmana haurà d’aportar 153.000 euros més per poder atendre la petició d’ajuda de les 96 empreses que havien quedat fora de la convocatòria.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Jaime Martínez, batle de Palma: "Si fos per mi ja haurien entrat els buldòzers la setmana passada"
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat