Traslladen a Son Espases un ferit greu en un accident de trànsit a Formentera
Altres tres persones també han resultat ferides després de bolcar el cotxe en què viatjaven
S'havien d'ubicar a un dels quarters des Castell, però els directors d'institut consideren que estaria millor a Maó, i Alaior ha oferit un solar per construir-lo
Es Castell, Maó i Alaior es disputen tenir el futur “centre de Formació Professional Integrada de Menorca” al seu municipi. El Govern va anunciar la seva construcció a un dels quarters des Castell, però els directors d’institut consideren que estaria millor a Maó i… l’ajuntament d’Alaior ha oferit un solar per a la seva construcció.
Els batles des Castell d’Alaior reivindiquen que la ubicació del nou centre educatiu s’implanti a les seves respectives localitats.
Mentrestant, els directors dels instituts de Llevant aposten per aglutinar a Maó tota la Formació Professional. Dels 906 alumnes que acullen els Instituts de Maó i d’Alaior, 761 cursen estudis a Maó. Des del Consell volen donar una explicació i trobar el consens. De moment, el Govern manté la proposta d’ubicar-lo al quarter Conde Cifuentes des Castell.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Altres tres persones també han resultat ferides després de bolcar el cotxe en què viatjaven
Sota el lema "Sóller al límit" els convocants es queixen de la proliferació del lloguer turístic i l'excés de trànsit en temporada alta