La Fiscalia investiga els vessaments d’AENA al Parc Natural de ses Salines
Vol saber si com ha denunciat Aliança per l'Aigua podria existir un delicte ambiental
S'havien d'ubicar a un dels quarters des Castell, però els directors d'institut consideren que estaria millor a Maó, i Alaior ha oferit un solar per construir-lo
Es Castell, Maó i Alaior es disputen tenir el futur “centre de Formació Professional Integrada de Menorca” al seu municipi. El Govern va anunciar la seva construcció a un dels quarters des Castell, però els directors d’institut consideren que estaria millor a Maó i… l’ajuntament d’Alaior ha oferit un solar per a la seva construcció.
Els batles des Castell d’Alaior reivindiquen que la ubicació del nou centre educatiu s’implanti a les seves respectives localitats.
Mentrestant, els directors dels instituts de Llevant aposten per aglutinar a Maó tota la Formació Professional. Dels 906 alumnes que acullen els Instituts de Maó i d’Alaior, 761 cursen estudis a Maó. Des del Consell volen donar una explicació i trobar el consens. De moment, el Govern manté la proposta d’ubicar-lo al quarter Conde Cifuentes des Castell.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Vol saber si com ha denunciat Aliança per l'Aigua podria existir un delicte ambiental
La novetat d’enguany és que es pot cursar també a Ciutadella i a Eivissa
Va ser un dels fundadors del Partit Socialista a les Illes Balears