L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La distinció, que ja han rebut altres 9 persones i entitats del municipi, pretén reconèixer el 75è aniversari dels dos clubs esportius
El Club Esportiu Alcázar i el Club Marítim de Maó rebran la Medalla d’Or de la ciutat amb motiu del seu 75è aniversari. El ple municipal acordarà aquest dimarts capvespre iniciar l’expedient, a proposta del Partit Popular, i reconèixer així dues entitats esportives de gran significació a Maó i que cada setmana mouen centenars de persones.
L’Alcázar es va fundar l’any 1944 i, encara que sempre s’ha lligat al món del bàsquet, en els seus inicis disposava també d’equips de futbol, rem, ciclisme, boxa i hockei patins.
Un any més tard, el 1945, va néixer el Club Marítim de Maó, hereu de l’antiga Lliga Marítima Espanyola. Des de llavors ha organitzat les més prestigioses competicions nàutiques de Menorca i ha donat regatistes de renom, com ara l’olímpic Fernando Rita.
La Medalla d’Or de l’Alcázar i el Club Marítim serà la desena que concedeix l’ajuntament.
La primera, retirada l’any passat, es va atorgar el 1949 al dictador Francisco Franco. En els darrers 25 anys l’han rebuda l’enginyer Manuel Elices Calafat (1994), el capellà Josep Seguí (1996), l’Ateneu de Maó (2005), el missioner Manolo Bonet (2006), el cantant Joan Manuel Serrat (2006), el pianista Ramón Coll (2008), el jurista Josep Maria Quintana (2008) i l’Orfeó Maonès (2015), aquest darrer pel seu 125 aniversari.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues