Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha estat possible gràcies a un acord polític amb els seus antics socis de govern, Ara Maó
Maó ha aprovat avui al capvespre els pressupostos per a aquest 2025. Gestionarà prop de 49 milions d’euros. Ha estat possible gràcies a un acord polític amb els seus antics socis de govern: Ara Maó.
Entre les millores que han incorporat: es duplica una partida relacionada amb el cicle de l’aigua, que servirà per redactar el projecte d’una tercera desnitrificadora, que ha de permetre abastir el consum d’aigua potable a tot el municipi durant tot l’any. També s’ha inclòs una nova partida de 60.000 euros per incorporar una nova línia d’ajudes de lloguer per als joves.
Recordem que l’equip de govern de l’Ajuntament de Maó no va aconseguir tirar endavant els comptes en el ple del mes de desembre. Avui, finalment, i després de prop de dos mesos de negociacions, han estat aprovats durant el ple extraordinari. Els comptes s’han aprovat amb els vots en contra del Partit Popular i de Vox.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata