Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Els vesins demanen que es tanqui per evitar l'acumulació d'embarcacions abandonades
Deixar-les sense matrícula és l’estratègia per evitar que l’ajuntament reclami al propietari les despeses de desballestar-les. De moment, s’ha posat avís de retirada a tres barques però n’hi ha més de vint. L’aspecte de cementeri de barques fa que alguns navegants no vulguin deixar-hi les seves embarcacions en bon estat, per por de patir robatoris o actes de vandalisme. A més just devora hi ha una zona esportiva i de joc infantil.
L’Associació de vesins demana que l’àrea de marina seca es posi en condicions segures per a tothom. L’Ajuntament explica que, en primer lloc, s’estan localitzant tots els propietaris que hi tenen la seva embarcació per deixar l’espai totalment buit. Posteriorment s’hi restringirà l’accés.
Quan estigui en condicions òptimes, l’Ajuntament es reunirà amb l’associació de vesins i la d’amarradors per decidir com es gestionarà la marina seca.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora