El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
El consistori admet que, amb tot, tampoc no seran suficients a l'estiu per donar aigua a tota la població i que farà falta una tercera desnitrificadora
Acaben les obres de la planta desnitrificadora de Malbúger, a Maó, i s’inicia ara el procés per posar-la en marxa de nou. La setmana que ve es preveu incorporar-hi els bacteris per comprovar-ne el funcionament.
El procés per a la posada en marxa i la connexió a la xarxa de la desnitrificadora de Malbúger enfila la seva recta final. L’objectiu de l’Ajuntament de Maó és el primer trimestre de 2026. Després que s’hi incorporin els bacteris, es preveu que es facin les anàlisis per fer-les arribar a Sanitat i sol·licitar formalment que s’aixequi la suspensió de l’activitat de la planta. Un pas imprescindible per autoritzar-ne la connexió a la xarxa.
Salut pública va ordenar tancar la planta l’octubre de l’any passat després d’haver detectat nivells de nitrats superiors als permesos. Açò implica que els ciutadans fa més d’un any que no disposen d’aigua potable al municipi. L’altra planta desnitrificadora de Maó, la de Sant Climent, té l’autorització de Salut des del juliol, però a hores d’ara encara no funciona. El consistori explica que ara s’iniciaran les tasques de neteja i desinfecció.
Les darreres anàlisis publicades per l’Ajuntament de Maó, corresponents al mes d’octubre, mostren com totes les xarxes d’abastiment d’aigua superen els nivells de nitrats permesos. L’única excepció és la xarxa de Turó, que es troba en 49,9 mil·ligrams de nitrats per litre, al límit dels 50 legalment permesos.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran