Maó ha celebrat aquest diumenge el 30 aniversari de dos dels gegants més icònics de Llucmaçanes: els avis Perico i Aguedet, molt estimats per tots els maonesos. Hi han participat 31 gegants des Castell, Maó i Sant Lluís.
A ritme dels grups ‘Bon ball tenim’, i ‘Xaranga idò sí’, petits i grans han gaudit d’aquesta festa, que ha començat davant la casa dels gegants i ha continuat amb un passa-carrers, que ha acabat a la plaça Esplanada amb una ballada conjunta.
És la primera vegada en la història de Maó que participen tants gegants en una trobada.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa