La Policia Local ha iniciat una investigació i cerca col·laboració ciutadana per identificar-lo
Més d’una trentena de pintades amb la paraula Sloze es reparteixen per tota la ciutat de Maó, tant a les zones més cèntriques com la plaça del Príncep com a àrees perimetrals. L’autor deixa la seva empremta a tota classe d’elements, com senyals de trànsit, fanals i papereres però també parets privades o públiques.
Unes imatges enregistrades per la càmera de seguretat d’un establiment privat recull una de les darreres accions vandàliques de l’individu. Es veu com l’home pinta amb retolador un senyal de trànsit molt pròxim a la rotonda de Josep Anselm Clavé a les 3 de la matinada, quan no hi passa ningú. Però no és l’única pintada en aquesta àrea. Tots els murs que envolten aquesta rotonda llueixen la seva signatura, fins i tot tapa la informació de la ubicació d’un aparcament públic. L’ajuntament demana col·laboració ciutadana per localitzar aquesta persona.
De moment, la Policia local sap a quin barri viu i les ubicacions que freqüenta i augmentarà la vigilància en aquestes zones.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge