L'exposició que es pot visitar a la sala de Sant Antoni compta amb 18 diorames de temàtica molt gastronòmica
El capvespre de Nadal és habitual que les famílies passin a visitar els diorames que tots els anys preparen els pessebristes de Maó. Enguany són 18 diorames amb una temàtica molt centrada en la gastronomia de l’illa, aprofitant el mandat de Menorca com a Regió Europea de Gastronomia. Els visitants han gaudit de representacions de casats de llocs o marcats tradicionals que mostraven elements com formatges, embotits, oli o vi. L’exposició es podrà visitar fins el 5 de gener d’onze a dues i de sis a nou del capvespre a la Sala de Sant Antoni de Maó.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura