Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
L'Ajuntament l'ha comprada a la Fundació Sa Nostra per uns 627.000 euros
Al carrer de s’Arraval de Maó, la façana de línies neoclàssiques s’integra amb les cases del seu entorn.
L’església de Sant Antoni va començar sent una ermita medieval que es va fer fora de la muralla de la ciutat i es va integrar amb l’expansió urbana del segle XVII. També s’hi va fer una reforma de la façana el 1790.
Ara l’Ajuntament l’ha comprada a la Fundació Sa Nostra per uns 627.000 euros. 408.000 euros de fons europeus i 219.000 de fons municipals.
S’hi podran continuar fent concerts íntims, conferències i tota mena d’exposicions davall les voltes de creueria.
L’edifici també té dues sales que s’empren per a classes de cursos de formació i ocupació. L’Ajuntament també vol renovar tot el sistema de climatització.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La Policia Local ha hagut de barrar el trànsit a l'avinguda d'Alexandre Rosselló