Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament l'ha comprada a la Fundació Sa Nostra per uns 627.000 euros
Al carrer de s’Arraval de Maó, la façana de línies neoclàssiques s’integra amb les cases del seu entorn.
L’església de Sant Antoni va començar sent una ermita medieval que es va fer fora de la muralla de la ciutat i es va integrar amb l’expansió urbana del segle XVII. També s’hi va fer una reforma de la façana el 1790.
Ara l’Ajuntament l’ha comprada a la Fundació Sa Nostra per uns 627.000 euros. 408.000 euros de fons europeus i 219.000 de fons municipals.
S’hi podran continuar fent concerts íntims, conferències i tota mena d’exposicions davall les voltes de creueria.
L’edifici també té dues sales que s’empren per a classes de cursos de formació i ocupació. L’Ajuntament també vol renovar tot el sistema de climatització.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte