Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Els 27 cotxes amb llicència temporal circularan en horaris estipulats i no podran recollir passatgers d'altres municipis.
Maó és el primer municipi de tot Menorca que concedeix llicències temporals de taxi durant l’estiu. A partir de juny i fins al setembre s’autoritzaran permisos per circular a 27 taxis nous. Volen aturar, d’aquesta manera, les queixes d’usuaris, restauradors i hotelers per la manca de vehicles durant la temporada turística. Els cotxes s’uniran als 42 taxis existents i circularan en horaris estipulats. A més, no podran recollir passatgers d’altres municipis.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç