110 l/m² a Mortitx i 78 l/m² a Santanyí, els registres més destacats de les tempestes d’aquest dijous
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
Aquesta nova zona d'estacionament intentarà alleugerir la problemàtica de l'aparcament al barri de ses Tanques del Carme
Maó construirà un nou aparcament públic al camp de futbol de San Carlos. El solar, de prop de 1.700 metres quadrats, permetrà crear 50 noves places per a vehicles -dos dels quals, per a mobilitat reduïda- i per a nou motocicletes. Aquesta nova zona d’estacionament intentarà alleugerir la problemàtica de l’aparcament al barri de ses Tanques del Carme.
El projecte ja està en procés de licitació i les obres tindran un termini d’execució de 9 mesos. Costarà 408.000 euros, que seran finançats amb els fons europeus Next Generation.
L’actuació, a més, comptarà amb un projecte d’aprofitament d’aigua de pluja i de reg. La recollida de l’aigua de reg sobrant del camp de futbol, així com de l’aigua de pluja, es canalitzarà cap a un aljub situat sota l’aparcament. Així, l’aigua serà tractada i tornarà a emprar-se per regar el camp.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís